076-5610401 info@stichting-sap.nl

Gehandicapten Parkeer Kaart

U wilt een Gehandicapten Parkeer Kaart aanvragen of verlengen

Bij de aanvraag of verlenging van een Gehandicapten Parkeer Kaart, kort gezegd GPK, vragen de meeste gemeenten u om zelf zorg te dragen voor een medisch advies.

Wij verzorgen dit voor u.

Beperking

Wanneer u een aandoening heeft die u beperkt in het lopen, in die mate, dat u met of zonder loophulpmiddelen minder dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig kunt lopen, of permanent rolstoelgebonden bent, kunt u een aanvraag doen voor een Gehandicapten Parkeer Kaart als bestuurder. Wanneer u hiernaast continue afhankelijk bent van de hulp van een bestuurder om van deur tot deur vervoerd te worden, kunt u een aanvraag doen voor een Gehandicapten Parkeer Kaart als passagier.
Let op! Het medisch onderzoek bepaalt of u uiteindelijk in aanmerking komt voor de aangevraagde kaart.

Medisch Onderzoek

De kosten van het medisch onderzoek dient u vooraf te betalen.
Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor het medisch onderzoek. Wij bezoeken u thuis, in uw vertrouwde omgeving. Wanneer u wilt, kunt u iemand vragen om bij het onderzoek aanwezig te zijn.
Het onderzoek vindt veelal plaats binnen enkele dagen nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Betaling

Het bedrag dat u verschuldigd bent, hangt af van verschillende factoren, bijvoorbeeld in welke gemeente u woont.
Neem contact met ons op wanneer u hier vragen over heeft.

Gebruik de onderstaande knop informatie wanneer u informatie wilt over de Gehandicaptenparkeerkaart of de knop aanvraagformulier wanneer u direct een aanvraag voor een medisch onderzoek wilt doen.

Stichting SAP
Koolpad 12 B
4854 PD BAVEL

info@stichting-sap.nl

rekeningnummer NL98INGB0009590392

KvK 20109659

Bekijk het Protocol GehandicaptenParkeerKaartVoorzieningen van
de Vereniging van Indicerende en adviserende Artsen

This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilities. We are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status