076-5610401 info@stichting-sap.nl

Voor onze cliënt

U kunt op verschillende manieren als cliënt met ons te maken krijgen.

Zo verzorgen wij sociaal-medische onderzoeken, voor bijvoorbeeld uw gemeente wanneer u een beroep doet op de WMO, ontheffing nodig heeft voor uw inburgeringsexamen of een Gehandicapten Parkeer Kaart aanvraagt.

Op onze pagina Diensten kunt u terug lezen op welke manieren wij u van dienst kunnen zijn.

Onze kracht zit in onze persoonlijke benadering. Onze adviseurs zullen u, nadat zij telefonisch een afspraak met u hebben gemaakt, zonder extra kosten, thuis bezoeken. Zo kunt u in uw vertrouwde omgeving uw verhaal vertellen. Wanneer u bijvoorbeeld een vriend of familielid bij het bezoek aanwezig wilt laten zijn, kunt u deze op het moment dat wij u bezoeken bij u thuis uitnodigen.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen , wanneer u vragen of opmerkingen heeft. Dit kan telefonisch, per post, per email of via ons contactformulier.

Stichting SAP
Koolpad 12 B
4854 PD BAVEL

info@stichting-sap.nl

rekeningnummer NL98INGB0009590392

KvK 20109659

Bekijk het Protocol GehandicaptenParkeerKaartVoorzieningen van
de Vereniging van Indicerende en adviserende Artsen

This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilities. We are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status