085-1146210 info@stichting-sap.nl

Voor onze cliënt

U kunt op verschillende manieren als cliënt met ons te maken krijgen.

Zo verzorgen wij sociaal-medische onderzoeken, voor bijvoorbeeld uw gemeente wanneer u een beroep doet op de WMO, ontheffing nodig heeft voor uw inburgeringsexamen of een Gehandicapten Parkeer Kaart aanvraagt.

Op onze pagina Diensten kunt u terug lezen op welke manieren wij u van dienst kunnen zijn.

Onze kracht zit in onze persoonlijke benadering. Onze adviseurs zullen u, nadat zij telefonisch een afspraak met u hebben gemaakt, zonder extra kosten, thuis bezoeken. Zo kunt u in uw vertrouwde omgeving uw verhaal vertellen. Wanneer u bijvoorbeeld een vriend of familielid bij het bezoek aanwezig wilt laten zijn, kunt u deze op het moment dat wij u bezoeken bij u thuis uitnodigen.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen , wanneer u vragen of opmerkingen heeft. Dit kan telefonisch, per post, per email of via ons contactformulier.

Stichting SAP
Zandvoorterweg 62A
2111 GX  AERDENHOUT

Tel.  085-1146210

Voor vragen rondom aanvragen en afspraken zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 12:00.

Voor opdrachtgevers zijn wij telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00, op vrijdag van 09:00 tot 12:00.

info@stichting-sap.nl

rekeningnummer NL98INGB0009590392