085-1146210 info@stichting-sap.nl

Gehandicapten Parkeer Kaart

U wilt een Gehandicapten Parkeer Kaart aanvragen of verlengen

Bij de aanvraag of verlenging van een Gehandicapten Parkeer Kaart, kort gezegd GPK, vragen de meeste gemeenten u om zelf zorg te dragen voor een medisch advies.

Wij verzorgen dit voor u.

Beperking

Wanneer u een aandoening heeft die u beperkt in het lopen, in die mate, dat u met of zonder loophulpmiddelen minder dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig kunt lopen, of permanent rolstoelgebonden bent, kunt u een aanvraag doen voor een Gehandicapten Parkeer Kaart als bestuurder. Wanneer u hiernaast continue afhankelijk bent van de hulp van een bestuurder om van deur tot deur vervoerd te worden, kunt u een aanvraag doen voor een Gehandicapten Parkeer Kaart als passagier.
Let op! Het medisch onderzoek bepaalt of u uiteindelijk in aanmerking komt voor de aangevraagde kaart.

Medisch Onderzoek

De kosten van het medisch onderzoek dient u vooraf te betalen.
Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor het medisch onderzoek. Wij bezoeken u thuis, in uw vertrouwde omgeving. Wanneer u wilt, kunt u iemand vragen om bij het onderzoek aanwezig te zijn.
Het onderzoek vindt veelal plaats binnen enkele dagen nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Betaling

Het bedrag dat u verschuldigd bent, hangt af van verschillende factoren, bijvoorbeeld in welke gemeente u woont.
Neem contact met ons op wanneer u hier vragen over heeft.

Gebruik de onderstaande knop informatie wanneer u informatie wilt over de Gehandicaptenparkeerkaart of de knop aanvraagformulier wanneer u direct een aanvraag voor een medisch onderzoek wilt doen.

Stichting SAP
Zandvoorterweg 62A
2111 GX  AERDENHOUT

Tel.  085-1146210

Voor vragen rondom aanvragen en afspraken zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 12:00.

Voor opdrachtgevers zijn wij telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00, op vrijdag van 09:00 tot 12:00.

info@stichting-sap.nl

rekeningnummer NL98INGB0009590392